2 augustus 2010

Kinder 'slash' logeerkamer

Vanaf het begin van haar blog hebben Pippi van het Noorse blog My Scandinavian Retreat en ik contact. Op haar blog staan ook een paar zeer inspirerende afbeeldingen van de kinderkamer in het Oslo appartement. Doordat er weinig ruimte is is een deel van de logeerkamer hiervoor gebruikt. Leuk met zo'n half hoog muurtje met het Rush Hour behang van Ferm LIVING. En ook de ISAK poster gecombineerd met de letter poster is wat mij betreft een succes!

Since the early start of her blog I've had contact with Pippi from the Norwegian blog My Scandinavian Retreat. She also has some photo's of her nursery in the Oslo appartment on her blog. A great inspiration for when you have little space and still wish to create a safehaven for you little one. It shows great use of the Rush Hour wallpaper from Ferm LIVING. And the ISAK poster combined with the nice letter poster is great!

8 opmerkingen:

  1. cool behang ;) ik dacht eerst dat het een last met heel veel vakjes was ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou je me kunnen vertellen waar de uilen kapstok vandaan komt? Ik ben bij toeval op je blog terecht gekomen...Maar ben nu al verslaafd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja erg leuk! Had de babykamer al eerder op haar blog gezien, erg inspirerend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh..uilenhanger is inderdaad heel mooi...
    zou prima bij de stikker passen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb de leverancier van de uilen kapstok gevonden. Vanaf november/december hebben we deze ook in de winkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klopt het dat ik de uilen kapstok op bovenstaande foto niet terug kan vinden in uw webshop?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kan ik de uilen kapstok nog ergens kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo,

    Ik heb het behang al een tijdje klaarliggen. Nu nog een kleur om mee te combineren. Oranje of geel... Ik weet geen raad!

    BeantwoordenVerwijderen