22 februari 2010

Woonkamer mixture

Image: Family Living

Dit zou voor mij dicht bij het ideale huis komen. Een mooie lichte vloer, veel opbergruimte zonder een overdreven aanwezige kast, een lekkere tafel met een mix van stoelen (inclusief wat design) een een lekkere uitspatting op de muur. Wat persoonlijke touches in de vorm van XL foto's, bloemen en speelgoed en je kunt lekker leven en genieten in een thuis.

For me this comes close to my ideal home. A nice light floor, lots of storage without a huge cabinet in the room, a nice big table with a mixture of (design) chairs and a vibrant very present wall. Some personal touched added like a XL photo, flowers and toys and you have everything to live and enjoy in your home.

3 opmerkingen:

  1. Ik merk toch ook wel dat ik steeds meer dit soort interieurs ga waarderen! Het ziet er allemaal heel fris en luchtig leefbaar uit. Geweldig ook voor kinderen, lijkt me.
    Groetjes, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen