9 oktober 2009

De rode draad door je interieur





Deze maand staat in de BoligLiv een artikel 'De rode draad'. Het is aan de afbeeldingen duidelijk te zien dat de bewoonster gekozen heeft voor een kleur als vast accent in haar interieur. Gecombineerd met veel wit warm hout en warme grijstinten krijg je een prachtig geheel. Persoonlijk vind ik het heel erg knap dat je zó consequent kan blijven.
BoligLiv has a beautiful feature on a home with a very consistent use of the colour RED. The home owner has combined the red with accents of warm wood and warm shades of grey. Personally I admire the owner for being so consistent and creating a lovely home.
PS: image this house by Christmas time. Hmmmm

2 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een fantastische blog EN webwinkel!
    Ik ben enorm blij dat ik Lille Lykke heb ontdekt en ik voel me helemaal geinspireerd door al het moois!
    Nu ben ik er helemaal zeker van dat ik Scandinavie absoluut eens moet bezoeken!

    Bedankt voor deze prachtige blog en webshop...

    Liefs, Mila.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik hou wel van rood maar dan in combinatie met zwart eigenlijk... leker rebels. Met wit vnd ik t vaak een beetje kinderkamer idee geven, maar ja dat is persoonlijk naturlijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen