16 maart 2009

Ruimtelijk en sfeervol

Deze sfeervolle keuken trof ik aan op een Noorse site over interieur: Klikk.no. Hier is veel gebruik gemaakt van IKEA basis materialen. Door de hoogglans vloer en het plafond én de roestvrijstale frontjes in de keuken is er veel weerkaatsing van het licht. Dit maakt de ruimte lekker groot. Verder spreekt het me ook aan dat ze de volledige wand gebruikt hebben voor onderkasten voor de keuken. Ook weer goed voor een ruimtelijk effect. En een openhaard in de keuken.... heerlijk!

2 opmerkingen:

  1. Dit is een plaatje van een keuken! Ik hou wel van RVS-kasten en ik zou graag deze stijl ook in mijn toekomstige keuken willen: landelijk modern. Wat een ruimte hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig...geeft idd een ruimtelijk effect...
    Zo ikea en toch....

    BeantwoordenVerwijderen